ingeborgkoornstra.reismee.nl

Estoy en España! No lo puedo creer!

Hallo allemaal,

Daar is die dan, mijn eerste blog. Het is nu 10 over 11 's avonds en eigenlijk moet ik slapen maar ik heb zoveel te vertellen! Ik ben vandaag vertrokken vanuit Charleroi, België. Mijn vlucht ging heel goed, we waren zelfs 20 minuten te vroeg. Het eerste uur van de vlucht ging wel lekker, gewoon tijdschriftje lezen en beetje chillen maar toen kwam echt het besef dat ik naar een andere familie ga. Dingen als: vinden ze me wel leuk, vind ik hun wel leuk, vind ik Nacho wel leuk? spoken door je hoofd. Dus het laatste uurtje heb ik wel een beetje gestresst doorgebracht maar ik wist al door het skype en whatsapp contact dat dit hele leuke mensen waren.

Toen ik aankwam in Sevilla op het hele kleine vliegveld, stonden daar Maria (au pair moeder) en Ignacio (au pair vader) op me te wachten. Ze hadden Nacho bij de zus van Maria gelaten omdat hij anders 4 uur in de auto moest zitten en dat is iets te lang voor een kind van 3. Toen ik aankwam, begroeten ze me met 2 ipv 3 kussen iets waar ik op moet gaan letten haha. Ze waren heel vriendelijk en vroegen of ik wat eten wou maar ik zei dat ik best wel moe was en het liefst gelijk naar huis wou want we moesten nog 2 uur in de auto zitten. Het was best grappig want ik zei dat het echt warm was (het was in Sevilla 17 graden) maar zij hadden het echt heel koud haha. Onderweg hebben Maria en ik best wel veel gekletst. Ze is echt heel aardig want Nacho is van 10-13 op de peuterspeelzaal elke dag en ik mag dan dus doen wat ik wil. Ik zei dat ik graag piano lessen wilde volgen dus ging ze gelijk 3 mensen bellen of die nog iemand wisten die mij piano lessen kon geven. Ze ging me ook alles uitleggen over hun dagelijkse leven en verder heb ik gewoon mijn ogen uitgekeken i terwijl ik in de auto zat. Het besef dat ik nu in Spanje ben is wel binnengekomen maar dat ik hier voor 4 maanden blijf, niet.

Toen we aankwamen thuis gingen we Nacho ophalen bij de zus van Maria die naast ons blijkt te wonen, heel grappig. De kindjes van de zus van Maria zijn ook super schattig en kwamen meteen naar me toe, Nacho daarentegen was nogal verlegen en zei niks. Toen gingen we naar ons huis en daar liet Maria mij het hele huis zien. Ze hebben echt een mooi en groot huis zoals ik al wist. Ze hebben zelfs 2 fietsen! Nacho was nog steeds verlegen en heeft de rest van de avond niks tegen mij gezegd maar hij vond het wel heel interessant dat ik er was. Hij liep de hele tijd achter mij aan en als ik boven was en hij beneden riep hij: Inge, Inge. Ik weet zeker dat Nacho en ik het goed kunnen vinden want het is echt een schat van een jongen.

Ohja nog iets grappigs, ze kunnen mijn naam hier niet uitspreken dus heb ik hem maar afgekort tot Inge maar dat is alsnog een lastige naam want hij wordt uitgesproken als: Indje.

Nou ik hou jullie op de hoogte!

¡Adios mis amigos!

Reacties

Reacties

Corinne

Hoi Inge ;-)

Wat leuk om te lezen!
Volgens mij ga je een geweldige tijd hebben!
Geniet ervan en wat een lekker weer zeg, beetje jaloers.....
liefs Corinne

Oma Koornstra

goed verhaal, weer helemaal 'bijgepraat'. Wat een leuke bijnaam, die houden we erin. XX.

Jedidja

hey!!! Wat leuk om dit allemaal te lezen!
Geniet van je tijd daar!
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active